Gillar ni sånt här ?


Vad säger alla som bråkat med dej ? - Bråka fan aldrig med Juliah Strand mer ;)

Hur är du som person ? - Grymt glad, sprallig, skrattar hela tiden :D

Tar du bra hand om alla ? - Nej, bara dom som är okej mot mig!

Dom som inte känner dig, vad tror dom om dig ? - Vad jag fått höra är det att alla tror att jag är kaxig 24/7, aldrig gör något i skolan, röker, dricker, bråkar jämt, men när dom lärt känna mig ändras åskiterna helt till något bra :D!

Dom som känner dig vad säger dom om dig ? - Exakt så som jag är säger dom, super glad, skrattar hela tiden, snäll mot dom flesta!

Beroende av ? - Bloggen ;)


 

Kommentarer
Postat av: clara

jag vill bara säga en sak..

din blogg är väldigt bra & jag följer den så ofta jag bara kan vilket är varje dag typ hihi, fast det jag vill komma till är att din blogg är väldigt bra! :)

2011-03-24 @ 20:16:25
URL: http://tuffacheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0