Grym dag med bästavän


Kom precis hem, gick hem hela vägen från centrum, så nu är jag iskall men har fått motion i alla fall, alltid bra ju :D Lyssnade på musik hela vägen hem, så det funkade!

Drog först till täby med mamma och köpte lite saker, vi struntade i Norrtälje. Vi snackade en massa och sådär, livet kan verkligen vara jobbigt, men jag vet att hon klarar sig igenom allting som hänt, och jag ska också kämpa!
Mötte bästavän sen, och vi drog oss in mot stan. Hur härligt som helst :D Så där har vi gått runt och snackat massa tjejsnack, shoppat, käkat glass på donken och sådär, hur mysigt som helst! Sol har det varit också, gillas ;)

 Sthlm ;)
 Vi testade Oreo glassen, super god! Årets första glass med bästavän, kunde inte blivit bättre :D
 Ego är man ju alltid!
 Älskar dig bästavän <3

Vad har ni gjort idag ? :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt att höra! Jo med mig är det bra :)



Tack :)

2011-03-26 @ 18:47:37
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Alex :)

smala bambi ben :P<3

2011-03-26 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0