Justin Bieber <3


Kom precis hem, fick ta en taxi hem från centrum, orkade inte vänta på bussen i en kvart liksom. Så ringde mamma och hon fixade en taxi åt mig :D

Har haft en grym dag i alla fall, varit med Matilde i täby och gått runt, snackat en massa, skrattat så halva täby hört oss, och småshoppat lite :D Så är på världens bästa humör för att jag har shoppat, sånt är grymt!
Vi såg ju även Justin Bieber's film, och gud vad jag satt och grät, tur att jag hade vattenfast mascara ;) Bästa filmen, älskar honom, så var helt flumm efter..
Så har haft en grym fredag, visar shoppingen straxt :D

 Massa godis måste man ha till bio ;) Och ser ni att dom rosa "burkarna" är längst ner, och var tvungen att ha en rosa! Så lyfte på ALLA, tappade hälften, men fick ju min rosa burk i alla fall!
 Busiga brudar ;)

Kommentarer
Postat av: d du ;)

jag vantar for shoppingen ju! visa! laaangtar<33

2011-03-25 @ 21:13:41
Postat av: Anonym

du satt ju på tåget hem?

2011-03-25 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0