Ska straxt dra igen


Kom precis inanför dörren, mycket tidigare än vad jag brukar. Men fick skjuss hem av Ellinor, super snällt :D Skönt nu också när det är skit väder, det snöar?.. Usch, blir deprimerad av det här, bloggen får mig på bättre humör ;)

Är på sjukt bra humör fortfarande, men lite irreterande att en person försöker stampa ner mig hela tiden, men när hon bara är avendsjuk?.. Haha sånt är lite roligt :D Och sen har hon aldrig några ideer till sin egen blogg, utan hon snor mina, mina skyltar, inlägg + massa mer, shit!
Fast ska inte snacka om det för jag kör en bra stil, inget skitsnack om andra ;)

Men ska fixa lite saker nu, sen ska jag dra iväg igen, hehe!

 Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0