Soooool ute


Godmorgon, nu är det bara två dagar kvar tills Fredag! Gud vad skönt, så plugga på ordentligt så kan ni glömma skolan helt i helgen :D

Jag är vaken och på ett grymt bra humör i alla fall, visst har jag börjat bli glad på sista tiden ? Men det blir man ju om man tänker posetivt på allting, jag har världens bästa kompisar, världens bästa pojkvän, bloggen går SKITBRA och sen är allting toppen bara :D
Har dunkat musik hela morgonen och tänkt på vilket bra liv jag egentligen har, värsta ego eller hur ? Men så får man vara!

Nu blir det att dra mig mot skolan med värsta leendet på läpparna!

 Sådär ser jag ut idag!

Puss ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: isaaa

Vart har du köpt dina jeans? :)

2011-03-16 @ 19:38:00
URL: http://isabelleskl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0