Super skönt!


Kom precis ut ur duschen, och gud vad skönt det var att få duscha ;) Älskar att duscha med hårinpackning, peeling, skrubb, raka benen och allt det där, för visst känner man sig super fräsch efteråt ?!

Jag är i alla fall jätte fräsch nu, och len som bara den.. Hade en peeling från The body Shop, absolut den bästa som finns, luktar super gott!
Och en hårinpackning från PaulMitchell, men dock börjar den ta slut?.. Måste köpa ny snart då!
Men nu ska jag sätta på mig något skönt, sen gå ner och käka en god frukost :D

 Hårinpackning och Peeling, dom använder jag!

Kommentarer
Postat av: S E L M A

Sv; Tack! :D<3

2011-03-13 @ 13:06:08
URL: http://longago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0