Tips för hår


Det jag tänker mest på just nu, det är att mitt hår måste vara långt, fint, och platt i sommar! Alltså betyder det att just nu kan jag inte göra nånting med håret, för vill ha äkta fint hår!
Tur att jag ändå passar i toffs :D

Men ett tips är att använd TVÅ hårinpackningar i veckan. Mitt i veckan, en enkel bara, engångs inpackning funkar absolut, ta en för din hårtyp!
Och sen en på helgen, efter du fixat håret en massa och sådär, ta en bättre som reparerar håret, ett frisörmärke är det bästa!
Men man tar väl vad man har råd med liksom :D

 Dom använder jag, tipsar dom båda! Och inte så dyra heller!

Kommentarer
Postat av: 20år & mamma till 1åring

Oj beklagar sorgen. Har själv mist 2 personer i familjen iår.

2011-07-11 @ 19:05:14
URL: http://emmarolandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0