Visste ni det här ?


Visste ni att jag är jätte känslig ?! Och då menar jag liksom när det gäller kompisar, jag såras jätte lätt, och är hur jobbig som helst att vara kompis med, men kan också vara super bra :D

Men det är jätte jobbigt att vara så känslig, det gör att jag ofta blir jätte arg på alla utan någon anledning egentligen ? Men nu har jag lärt mig att se skillnaden på falska, och äkta, i min skola det knappt några äkta alls, så aldrig att något berättas för dom mer! Men ni som är äkta, vet vilka ni är, och nu är det bara er jag tänker vara med ;)
Och snacket om att jag försöker trycka ner andra, nej herregud! Bara för att jag är sur på " henne " så trycker jag inte ner henne, sånt gör inte jag!

Lär er se skilladen på äkta och falska, allt blir så mycket bättre då brudar :D

 Ellinor Matilde Jag
 Sofia Jag
 Bästavän Jag
 Joel

Det här kallas äkta!

Kommentarer
Postat av: Tommyebba

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-06-06 @ 10:07:55
URL: http://tommyebba.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0