Älskar min nya design


Godmorgon babes :D

Vad är det för fel med Stockholm ?! Det snöar ju jätte mycket, och det är April ?! Vart tog sommaren vägen egentligen, dags att ta fram min vinterjacka igen eller.. Nej skulle inte tro det ;) Sommaren kommer snart tillbaka!
Har haft en grymt bra morgon i alla fall, fixat mig, dunkat musik osv, mysigt!

Btw! Har ni sett min nya design ?! :D Är grymt glad, för den är skit snygg och så min stil, så räkna med att min blogg kommer bli bättre nu babes! Men vad tycker ni om den ?! ;)
Tack till E M E L I E som gjorde den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ok :)

Men byt bakgrund.

2011-05-03 @ 07:59:12
Postat av: Alex

varför accar du inte mina kommentarer?

ring?

2011-05-03 @ 08:54:54
Postat av: helle

det är maj, inte april ;) :P

2011-05-03 @ 19:39:53
Postat av: alex

snygg header!

2011-05-04 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0