Älskar


Kom precis hem efter en riktigt grym dag, kan säga att det tog ett tag från tåget, sprungit runt hela veckan, sovit 6 timmar på 2 nätter, herregud, + så har jag ju röjt massor på GRÖNAN :D

Haft det grymt kul idag i alla fall, började med att jag och Julia åkte massa, skrek sönder min röst på en gång, så sen blev det omöjligt att skrika *starkas mig* :( Sen träffade vi Matilde och Natalie, och sen Oskar och Albin ( tror jag dom hette, dom var tvillingar i alla fall ;) )
Så vi drog runt en massa, åkte allt och hade det nice! Jag och Julia trängde oss igenom en 3 timmars kö till Twister, vi ställde oss med några killar och stod i 2 minuter istället, grymt ju :D

 
Ego på tåget..
 * PAPPA VAFAN KÖN ÄR FÖR LÅNG JU, BLIR LEDSEN* säger Matilde i tele, haha ;)
 Fritt Fall is the shit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0