Det här blir grymt


Sitter i skolan och har det segt, ska ha PH samtal senare också! Får se hur det går, eftersom jag inte gjort nånting på flera veckor! Men när solen kommer är det så svårt, lägger mig hellre i solen och chillar med alla sköna människor, dunkar musik och sådär! Sköt skolan babes, det är bäst så!

Drar med Natalie till stan senare, och vi ska göra en grym grej, läängtar! Så dagen blir grym verkligen, vart tror ni vi ska ?! Uppdaterar med det senare idag ; )

 Snygga brudar mitt i stan, hehe! Hälsa om ni ser oss!

Kommentarer
Postat av: Ett sandkorn här i världen.

Vart har du köpt den blommiga toppen? Svara så blir jag jätteglad :)

2011-05-19 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0