Mitt hår


Har fått tusen frågor ang. mitt hår, eftersom det väckt väldigt snabbt osv! Kul att ni tycker att mitt hår är snyggt, blir super glad! Är ganska nöjd med det själv faktist!

Dom flesta frågar om mina tips funkar, och om jag använder dom! Och ja, jag skriver tipsen på bloggen för att ni ska kunna göra som jag, så jag gör alla tips jag skriver.
Om ni vill få fram alla tips, så klicka er in på kategorien " tips for you " eller klicka HÄR för att komma dit, skriver snabbt några få tips nu!

Toffs/bulle så ofta som det går, undvik att platta/locka/föna!

Låt håret självtorka, och gnugga inte runt med handduken i håret efter duschen, krama hur håret försiktigt!

Sov med flätor är alltid bra!

Hårinpackning 1-2 gånger i veckan, lägg ner pengar på en bra hårinpackning, tro mig, det är skitbra!

Tvätta inte håret för ofta!

Köp toffsar utan metall grej på!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tips! :)

2011-05-15 @ 17:42:10
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: n-

Om man inte får pengar av sin mamma för att köpa hårinpackning eller nåt då?

2011-05-15 @ 18:00:21
Postat av: Sara

Heej juliah, bra tips!!

Har tre frågor till dig. Hur många läsare ska man ha för att göra länkbyte med dig?? vem har gjort din design?? Gör den gratis?? Kram :)

2011-05-15 @ 19:39:29
URL: http://alwayssara.blogg.se/
Postat av: claudia

har du rakt elr?

2011-05-15 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0