Plugg funkar inte


Blev inget plugg, utan la mig istället i sängen och lyssnade på musik och smsade, mycket mysigare ;) Och snackat i tele har jag också gjort, så härligt! Men den här månaden ska jag försöka att inte ha så hög räkning på mobilen, funkar då inte..

Provet imorgon får bli omprov helt enkelt, orkar inte, kan inte, vill inte, visst får man känna så ibland ?! Jag går bara i 6an, så ska satsa mer sen, för jag ska ha ett grymt jobb, tjäna pengar på bloggen, och leva ett grymt bra liv :D


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej jätte fin& otroligt bra blogg du har!

Älskar att läsa det du skriver det är underhållande & intressant! :D

skulle vart jätte tacksam ifall du kunde kika in min blogg..

glöm inte att kommentera höhö <3

2011-05-05 @ 20:46:06
URL: http://iisaabellaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ofta du bara går i sexan?? Du ser äldre ut en så. Trodde typ du gick i åttan :)

2011-05-06 @ 22:59:42
URL: http://alwayssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0