Självförtroende



Hej sötnos, gud vad glad jag blir :D Jag skriver mycket om mitt självförtroende för att ni läsare ( som inte har så bra självförtroende, ska få lite bättre )
Hur jag fick mitt självförtroende.. Jag har alltid haft sämst självförtroende, vart hon som stått och kollat ner i marken, tryckt ner mig själv hela tiden osv. Men sen helt plötsligt en dag kände jag att nu jävlar räcker det, jag ska också kunna må bra, och insidan räknas mer än utsidan! Det går inte bara ut på att vara snygg, smalast osv!

Har några tips till er, kör fortfarande dom här ofta, och det funkar!

Ställ dig framför spegeln, och säg att Jag är snygg, jag duger som jag är, ( och mena det ) det hjälper super mycket :D

Köp
lite nytt smink, lite nya kläder osv, som en omstart typ! Och sen kör positivt rakt igenom!

Och såfort du ser någon som du tycker är snyggare än dej, ta bort tanken direkt, och tänk på att du är snygg och på allt bra du gör :D Alla är ju olika liksom!

Säg inte " åh vad tjock jag är, jag är ful" osv, för det ger dålig energie och det trycker bara ner än själv till botten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0