Tips mot mensvärk


Annorlunda sak att tipsa om kanske ?.. Men tycker det behövs för det finns för lite bloggar med tips om allting, men jag tipsar ju om det mesta, så yes, bra blogg typ :D
Tips är inte bara smink, hår, naglar osv, utan massa mer smarta ideer!


- Värm vetekudde eller likande i mikron, och lägg den sen på magen. Att ha något varmt är alltid skönt, det kan göra att smärtan försvinner lite.

- Bästa tabletterna är " Pronaxen " dom funkar direkt, och håller skit länge, min drog när jag har mensvärk typ.

- Ut och gå ett litet tag.. Brukar funka för mig

- Drick mycket vatten, det kan lindra smärtan lite, och så är det bra för hyn, naglar, hår osv ;)

- Ät choklad och gosa ner dig i soffan med en bra film!



Kommentarer
Postat av: Marie

En annan bra tablett är Naproxen - fungerar ännu bättre! :)

2011-05-12 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0