Looooove

Får aldrig nog av att säga hur jäkla glad ni får mig, världens bästa bloggläsare eller hur? :D Btw, idolbilder skickas till [email protected] !


" Hej Juliah! Gjorde en liten idolbild till dig eftersom jag älskar dig o din blogg! PUSS :* http://sofiecj.blogg.se/ "


" du är den starkaste tjejen jag har sett, din blogg är bara bäst! <3"


" Hej! BEUNDRAR DIG OCH DIN BLOGG STORT! :) Du ger bra tips på hur man ska tänka för att allt ska bli bättre. Gillar de texter du skriver om självförtroende och sådant. Dem är grymt bra skirvna och inspererar mig. Att inte tänka negativa tankar det gör vi alla ibland men du peppar oftast tjejer i din blogg att tänka posetivt om sig själva och om livet. Du är stark som klarar detta utan familjen i närheten. Ibland önskar man att familjen ska försvinna för lala är så jobbiga. Men så finns det ju sådana som förlorat hela sin familj. Du insperarar mig stort , För att du klart så långt som du gjort med det som hänt. Keep it up! Juliah , peppa alla tjejerna därute och var glad. 
Som du brukar ''skriva'' 
 Don't worry, Be happy :) 
 Kram Daniela
http://www.galenfotograf.blogg.se/ "



" Hej, En idol bild till dig starke juliah! Många kramar från Nathalie ( www.nathaliehofvnader.myshowroom.se/ ) "


" Heej Juliah! ville bara säga att jag älskar din blogg och tycker verkligen att du är en söt tjej. eftersom att jag e lika gammal som dig så kan jag förstå endel av ditt liv med skolan och så. men jag kan knappt förestella mig hur svårt det måste va för dig! med tanke på din familj.. jag beundrar verkligen ditt mod! och jag hoppas att du snart kommer att må bättre. satt nästan och började gråta när jag läste vad som hade hänt med din mamma,pappa och syster. ville bara att du ska veta att jag verkligen lider med dig. och gjorde en liten ''idolbild'' till dig ;)!<3 hoppas att du gillar den kram Linnea. Btw har aldrig skickat en bild förut så om den inte kommer fram så får du säga till :/ puss & kraam "


" Tjo bruden! :D Hoppas du har en underbar semester! :) Ville bara skicka en idolbild till dig eftersom jag tycker att du är så grymt cool och stark! Du förtjänar verkligen att höra det! Ha det bra och lycka till med allt! Hoppas du gillar bilden, kram www.amandamj.blogg.se/ "




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är du i Thailand med? :)

2011-11-06 @ 13:57:23
Postat av: Dana

Hej , sweet blogg :)

Länkbyte?

2011-11-06 @ 14:28:24
URL: http://danamisaghi.blogg.se/
Postat av: Ebbbbbaaa

Hej sötis, du lär ju vara världens starkaste tjej.

Jag beundrar dej otroligt mycket, att du orkar leva.

Din blogg är jätte bra, förtsätt så gumman!<3

2011-11-06 @ 16:08:59
URL: http://ebbbaengla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0