Löööördag

Godmorgon snyggingar, visst är det skönt med lördag?! Startade min morgon med en powerwalk i solen med Miio, super skönt!
Skulle egentligen varit på öppet hus i min skola idag, men jag behövde inte åka dit pga en privata anledningar - lite synd eftersom en del läsare skrivit till mig att dom skulle dit.. Jaja, men ska träffa bästavän istället och vi ska gå runt och småshoppa lite i täby, sen på kvällen får vi se vad som händer ;) Hehe googlade precis våra namn och fick upp tusen gamla bilder, ibland är ju google grymt!


Kommentarer
Postat av: Fanny Juhlin - juhlinofsweden

LOOOVEEEEE ! <33333333333

2011-11-19 @ 11:52:50
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0