Svar på frågorna

( blev rätt många frågor, så delar upp dom i olika delar! )

M I T T  L I V -

Hej! :D jag undra om du kunde göra ett video eller vanligt inlägg på när du visar oss hur du tränar? Asså alla dina övningar?
Ja absolut, kommer komma en video på det senare!

Vad vill du jobba med/som när du blir äldre?
Det är mycket jag vill göra, men först av allt skulle jag vela jobba på barncancer avdelningen i ett par år, bara för att känna att jag faktist hjälpt andra! Sen har jag stora planer för mitt liv, bloggar jag då får ni följa allt!

- Hur vill du att din framtid ska se ut?
Jag vill att min framtid ska se bra ut, vilket den kommer göra! Om några år flyttar jag hemifrån till en fin lägenhet, hoppas på att bloggen går bättre osv..

- Hur mycket pengar lägger du ner per månad på kläder, smink, fika osh sådär?
För mycket!! Haha men det är lite olika!

 Favorit parfym?
Britney Spears Midnight Fantasy

 Hur ofta Plattar du ditt hår?
3 gånger i veckan ungefär, försöker ta hand om det!

 Bor du i hus?
Yes det gör jag :)

 Hur ser du ditt liv om 10 år?
Jag om 10 år?.. Hmm jag starkare än någonsin, lever ett galet liv som är fullt av planer hela tiden, med en underbar pojkvän, massa kompisar och en bra blogg.. Typ!

Vad är det mesta du vägt?
55 kilo är det mesta jag vägt!

Kan du lägga ut en video där du sjunger?
Haha kanske, får se!

Favorit djur?
Hund, har ju min lilla Miio!

Favorit mat?
Sushi och skaldjur..

Får man adda dig på facebook?
Ja självklart! Heter Juliah Strand där!

Vart får du alla pengar ifrån? Jag menar, du verkar typ shoppa jätte mycket typ Hollister och klicka hem saker ofta o.s.v ,hur?
Saker jag behöver får jag av Roger, resten får jag betala från min månadspeng och blogglön!

Har du någonsin varit på någon konsert?
 
Ja många, älskar det!

Svarar du på alla dina kommentarer? För jag har frågat mycket men du svarar inte
Jag vill svara på alla och försöker, men hinner tyvär inte med för får så många :(

Hur ofta shoppar du?
När jag vill ha nånting typ :P

Är du bortskämd?
Nej inte alls, jag gillar faktist att betala mina saker själv!

Ni verkar rika... Är ni det?
Inte rika, men vi har gott om pengar.

Har du mycket kläder/skor och sånt?
Lagom, fast egentligen kan vi tjejer inte få nog av sånt? Så mera ska det bli *blink*

Sminkar du dig varje dag?
Oftast, men är jag bara hemma är jag osminkad!

Är Miio bara DIN hund?
Jaa det är han..

Hur ofta har ni städerska?
En gång i veckan.

Hur gammal var du när du hade sex första gången?
13, enligt mig finns det ingen ålder på sånt - man har det när man känner sig redo!

Ditt äldsta strul?
Haha för gammal.. Ni kommer aldrig kunna gissa!

Du verkar vara så himla mogen och målmedveten fast du bara är 13 år, är du väldigt "vuxen" av dig för din ålder eller är du mer en sådan som man klappar på huvudet och kallar "lilla gumman"? haha, alltså jag menar hur är du som person? du verkar vara en jättetrevlig tjej i alla fall.
Jag har blivit väldigt mogen av allt jag gått igenom, jag är absolut ingen sån som man klappar på huvudet haha! Jag är väldigt glad och älskar att skratta, träffar gärna nya folk, glad, positiv och framåt helt enkelt!

Vilken butik handlar du mest i?
Bikbok, Ginatricot och Hollister!






Kommentarer
Postat av: MALIN - HUR MAN GÅR VIDARE EFTER HA FÖRLORAT EN FÖRÄLDER

Härligt att få lära känna dig lite bättre!

2011-11-30 @ 07:58:04
URL: http://modeapa.blogg.se/
Postat av: Mathilda <3

Hej Julia!



Jag tror inte att du kommer ihåg det här, det var nog runt 3 år sedan, men du och Fanny Juhlin va på berga iaf och då va jag med er endel dansade och så min kompis Ida va också med, hehe lite kul sådär! ;)



Tack för världens bästa blogg sötis! <3

2011-11-30 @ 15:57:21
Postat av: vanessa

shit jag trodde verkligen du var äldre än 13 :O

2011-11-30 @ 16:13:49
URL: http://nessupessu.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

dum fråga , men jag undrar fall du har någon bild på dig och din pappa tilsammans elr bara en bild på din pappa ? :)

känn absolut ingen tvång , det är ditt eget val om du vill lägga ut den på bloggen :)

2011-11-30 @ 21:30:18
Postat av: Anonym

Va!? Trode mio va din pojkvän? HAHAHA herregud va fel de kan bli....

2011-11-30 @ 23:18:43
Postat av: Maria

Är du oskuld?

2011-12-01 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0