Hur jag tvättar bor sminket


1. Först börjar jag med att blöta ögonfransarna så en del av mascaran åker av, sen tar jag en av dom där " padsen " ( bild under ) och tar bort all mascara med! Den funkar verkligen jätte bra, och funkar även mot vattenfast mascara + att den återfuktar runt ögonen!


2. Sen sköljer jag av hela ansiktet med ljummet vatten, och tar det här i ansiktet ( bild under ), den tar jag bort all foundation med, funkar jätte bra för min hy! Och sen sköljer jag bara av det med ljummet vatten!



3. Sen torkar jag ansiktet, och smörjer in mig med en fuktkräm, sen är det klart! Nu på vintern använder jag en för torr hy ( bilden under ) annars på sommaren använder jag för normal hy!


Kommentarer
Postat av: H a n n a

Jag använder oxå de där padsen, de är jättebra! :)

2011-10-25 @ 14:51:11
URL: http://hannasarengren.blogg.se/
Postat av: sofia

nivea e bäst :D

2011-10-25 @ 15:42:36
Postat av: JOSSAN

Bra tips! :)

2011-10-25 @ 17:03:05
URL: http://josefineenstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0