Love it

Om jag ska vara helt ärlig, så är jag faktist jätte stolt över mig själv, jag säger det inte för att vara ego, utan för att alla behöver ge sig själva beröm ibland faktist! Så skriv en kommentar till mig nu - en sak ni är bra på eller flera saker :D!

Jag är otroligt stolt över mig själv, jag har förlorat mamma pappa & syster, men jag står kvar och kämpar, jag har stora drömmar, många mål, och jag vet att jag kan ALLT bara jag vill. Jag är sjukt taggad till att bli äldre, komma längre med bloggen, skaffa jobb, flytta hemifrån, betala alla mina saker själv. Jag ska verkligen leva, shit vad jag älskar det. Och jag vet till 100% att mamma pappa och min syster är otroligt stolta över mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Så jävla awesome skrivit! Vad använder du för mascara btw? :)

2011-10-11 @ 16:04:43
URL: http://alwayssara.blogg.se/
Postat av: Anonym

accar du alla vänförfråfningar på fb? älskar din blogg så ah undrar ba ;) <3

2011-10-11 @ 16:11:01
Postat av: Ingrid

Hej lilla Julia, vi är oskså väldigt stolta över dej som klarar allt så bra.Men var liten ibland, vuxen hinner man vara hela livet, men barn o ungdomsåren går fort. Jättestor kram till som är så söt och duktig, vi älskar dej! Ingrid och bernt

2011-10-11 @ 18:00:09
Postat av: sabina

När du blir lite äldre, skulle du kunna skriva en bok om ditt liv hur du haft det och allt. Det skulle bli en sån bra bok för alla unga som kanske precis går igenom det du gjort :o

har du tänkt på det? <3 :)

2011-10-11 @ 18:20:38
URL: http://smoller.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: Jag kan aldrig skriva saker jag rä bra på :( jobbigt ..!

2011-10-11 @ 18:22:00
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är så himla awesooome!!!! :D

2011-10-11 @ 19:00:57
Postat av: Niklas

Det bästa med mig, är min flickvän :) <3

2011-10-11 @ 19:15:14
Postat av: Mirella

Du är sjukt stark ! du är en stor förebild för många unga! Du borde vara stolt också, vilket du är! :)

2011-10-11 @ 19:29:53
URL: http://mirellas.se
Postat av: Hanna

Hej jag älskar din blogg!men jag har en fråga! Jag ÄLSKAR! Att sjunga och alla mina kompisar säger att jag är bra på det men jag är lite senrädd men skall jag våga gå upp på senen på musiken och bara sjunga?? Min lärare bara " Vadär det värsta som kan hända?" men fölk kan reta mig för att dom tycker att jag sjunger dåligt!!



Lite lång kommentar men men... Svara gärna i ett inlägg!!

PUSS

2011-10-11 @ 19:53:29
Postat av: Anonym

Jag är stolt över mig själv att jag alltid kämpar in i det sista och för att jag vågar bjuda på mig själv !

2011-10-11 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0