Ibland är det svårt

Ibland blir jag sjukt less på allting, brukar ni också bli det? Jag har redan gått igenom allt som ingen ska behöva gå igenom, jag har förlorat hela min familj. Och det har gjort mig till den personen jag är idag, och jag är riktigt stolt över mig själv faktist, jag är jätte stark i mig själv och jag vet att jag klarar ALLT om jag vill, men även jag faller ibland!

Just nu är det jobbigast att JAG ska välja hos vilken familj jag ska bo hos, vart jag vill växa upp och känna mig trygg, hur ska jag kunna veta vart jag kommer må bäst? Jag har ju alltid haft mamma som vart min trygghet och aldrig ens tänkt den här tanken att det skulle sluta såhär, förstår ni?
Och nu står jag framför mitt svåraste val, alla tjatar, snackar om vad dom vill, hur dom tror, vad som kommer hända - men stopp! Det är mitt liv, min framtid, jag bestämmer! Men jag vill inte behöva välja mellan familjer, förstår ni hur tufft det är?..

Har någon av mina läsare någon erfarenhet av det här? Att välja familj osv? Maila mig gärna på [email protected] och berätta

Men jag tror ändå att jag bestämt mig, jag känner mig trygg där jag är nu, och jag lever ett jätte bra liv, kämpar och lever för mamma pappa och min syster även fast min mamma dog för två månader sen, umgås med kompisar, driver en blogg som blir större och större, shoppar, och ja bara lever livet fullt ut. Jag är nöjd sådär! Men självklart hade det varit bättre om min mamma pappa och syster var kvar..


Jag är stark, jag vet att jag kan, men ibland faller jag, men det är bara att klättra upp igen. Och babes, ni kan precis allting som jag kan, kämpa! Komigen nu, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Leonie / Vardag, Shopping & Ytligheter.

Ville bara säga att du är så sjukt stark som person som har gått igenom allt det där och verkar ha tagit det på ett så bra sätt. Jag har en kompis som förlorade sin mamma, och hon stannade hemma i drygt ett halvår och var aldrig sig själv igen.. riktigt synd tycker jag. Men det är hur som helst tur att du tar allt på ett bättre sätt, och att du är så stark som person. Vet att vi inte känner varandra, men finns ifall du bara vill prata. Vet att det ibland kan vara skönt att prata ut med folk man inte känner, enligt mig i allafall.. Puss!

2011-09-15 @ 02:07:03
URL: http://taraleonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark sötnos<3

2011-09-15 @ 12:43:17
Postat av: Niklas

Stackars älskling <3 Kan inte ens föreställa mig hur dina tankar går och hur det ser ut i ditt huvud efter allt det du vart med om. Ett kaos kan jag tänka mig.

Men du kämpar på, du är så himla stark!

Jag älskar dig, och finns för dig, alltid <3

2011-09-15 @ 12:59:54
Postat av: Petra

Följa ditt hjärta! Det brukar alltid bli rätt! Stå på dig och gör det som känns bäst just för dig! Massa kraft och kärlek 2 u

2011-09-15 @ 15:10:43
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Du är stark gumman. <3

2011-09-15 @ 20:29:19
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har gått med nästan samma sak och tycker att du är jätte stark och ska fortsätta med det. Det kan ta en tid att vänja sig men jag lovar att det kommer kännas bättre sen...

2011-09-15 @ 21:46:43
Postat av: SAGA

Du är så galet grym Juliah, även fast jag inte känner dig så förstår jag verkligen dig, för jag har själv en kompis som har förlorat sin mamma och pappa, och själv har jag förlorat min bästavän.

Okej nu får det inte vara för mycket deppmode, men jag ycker du är en otrolig kämpe som klarat det här! Du är både stark från topp till tå.

Kanske låter lite random, men jag finns verkligen om du vill snacka, precis som Leonie skrev, så är det skönt att prata med någon man inte känner. Men bara så du vet liksom, för jag förstår sin situation och hur du har hanterat detta.

Du är GRYM Juliah!

2011-09-15 @ 23:37:44
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: Yolii- in London

Stay strong xx

2011-09-17 @ 16:08:26
URL: http://inlondon.myshowroom.se
Postat av: en läsare...

jag tycker du är stark , VÄLDIGT stark , och jag FÖRSTÅR hur ledsen du är men du måste se framåt , och de är säkert svårt men jag tror nog att de vill att om du minns dem så ska du försöka göra de med glädje :)

2011-09-17 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0