Jag älskar det

Jag älskar mitt liv, allting är så himla underbart just nu! Jag driver en bra blogg, som växer för varje dag som går, jag har världens finaste vänner, världens bästa pojkvän som jag älskar mest i världen, världens bästa låtsaspappa, världens bästa ALLT!

Självklart har jag jätte jobbiga stunder ibland, stunder då jag bara ligger och gråter och vill inget annat än att mamma pappa & min syster ska komma tillbaka, självklart vill jag det HELA tiden, men det funkar inte så, hur mycket jag än önskar och vill kommer dom inte tillbaka.
 Jag måste göra det bästa av det som är kvar, och det är precis det jag gör. Varför deppa, gnälla och inte göra nånting ? När man väl lever, KÖR PÅ BARA, ha kul och lev livet fullt ut :D





Kommentarer
Postat av: elle

UPPDATERA MERA OCH JAG DELAR DIN BLOGG PÅ FB!<3

puss

2011-09-25 @ 15:54:14
Postat av: Vanessa

Kan inte du berätta om din pojkvän ? kanske göra et inlägg om honom eller så ? Ni verkar jätte söta! :D

2011-09-25 @ 16:12:14
URL: http://thuxie.blogg.se/
Postat av: H E D D D I S

Heeej!!

Älskar verkligen din blogg, älskar dig och älskar ditt hår!!

Jag har 60 cm hårförlängning som jag har klippt litegrann.

Mitt egna hår är lite över axlarna och jättetunt, har du några bra tips på hur jag ska få långt och fint hår som diiiiiig?:))



2011-09-25 @ 16:32:12
URL: http://hedddis.devote.se
Postat av: mimi

hej! kan inte du visa en bild på din pojkvän då man ser honom bra? skulle va kul om du gjorde det :) puss

2011-09-25 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0