Svar på 20 frågor

Är du tillsammans med någon, isåfall med vem?
Ja det är jag, är tillsammans med Niklas! Därför jag har ett N runt halsen :D


Hur har du fått så långt och fint hår?
Tack! I ca. ett halvår hade jag BARA toffs och plattade det aldrig, då växte det jätte snabbt, och så fick jag fint hår! Och jag använder Tresemme shampoo och balsam!
Tänkte visa i ett inlägg sen hur jag fixar mitt hår!

Varför började du röka förut?
Har ingen anledning egentligen, men det bara blev så! Men nu har jag slutat och det är super skönt, varför gå runt och stinka rök och slösa pengar på sån farlig skit?
Kan ju shoppa massor för dom pengarna :D

Är du oskuld?
Intressant det där verkar vara.. Men nej jag är inte oskuld, har haft det med en!

Hur mycket betyder utseende för dig? På te.x kompisar, pojkvän? Spelar det någon roll hur dom ser ut?
Kompisar spelar INGEN roll hur dom ser ut, alla är ju snygga fast på olika sätt! Bryr mig inte jätte mycket om utseendet på min pojkvän heller, men kanske inte världens fulaste hehe! Jag har i alla fall en snygg pojkvän *stolt*

Längd och vikt?
174 cm, 48-52 kg

Hur dog din mamma pappa och syster?
 
Svarar på det i det här videoinlägget


Skulle inte du vilja spola tillbaka tiden då din mamma,pappa och din syster fanns?
Jo det skulle jag verkligen vela göra, men tyvär funkar inte världen så. Man får hitta utvägar så man kan leva så normalt som möjligt ändå, förstår ni? Men självklart saknar jag dom alla väldigt mycket!

Hur skulle du beskriva dig själv?
Glad, positiv och älskar att prata, haha!

Bästavän/närmaste vänner?
Julia är min bästavän, och Matilde är min närmaste av alla vänner!

Använder du string?
Hahaha ja :D

Vad är du mest nöjd med på ditt utseende?
Mina ögon tror jag!

Vad är dina intressen?
Bloggen, shoppa och umgås med kompisar!


Vad fick dig att börja blogga?
Verkade jätte kul att få dela med sig av livet, och speciellt nu när jag kan hjälpa så många tonåringar med problem eftersom jag själv gått igenom så mycket. Och sen tjänar jag ju på att blogga!

Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Ja ni vet ju, jag vill ha det där drömjobbet men helst bara shoppa, träffa kompisar, resa osv! Men till en början vill jag hjälpa folk som är sjuka, te.x i cancer!

Hur många länder har du varit i?
Inte räknat, men galet många i alla fall! Och Thailand är favoriten!

Hur fixar du dig på morgonen?
Börjar med sminket, sen plattar jag håret eller bara sätter upp det i en toffs, klär på mig och fixar smycken - sen klart :)

Hur har du råd med allt du köper hela tiden?
Blogglön, månadspeng, får pengar osv!

Får man komma fram och prata eller ta bild med dig om man ser dig?
Jaaa gud självklart, tycker sånt är skitkul! Och sånt får mig verkligen att vela blogga ännu mer :D Så kom gärna fram, jag är inte farlig!

Vad hände med dig och Joel?
Vi är fortfarande jätte bra kompisar som vi alltid varit, men så svårt att ses när vi går i olika skolor osv!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Ungefär hur mycket tjänar du på bloggen under en månad! tacksam för svar, KRAM!..din blogg äger btw :D

2011-09-19 @ 21:12:23
URL: http://byvndela.blogg.se/
Postat av: Amanda!<33

Heej kan du mejla mig vill säga en sak t dig tack om du gör det!<33 sötnos!<33

2011-09-19 @ 21:42:27
Postat av: Anonym

Hhaha gumman hur fan kan du ha haft sex? du lixom 12 typ och har typ inte ens fått mens än?

2011-09-19 @ 21:47:09
Postat av: Pame

Hej!



jattesot blogg du har tjejen! besok min blogg ocksa! och laman en kommentar saklart;)



//Pame

2011-09-19 @ 21:55:14
URL: http://pame.blogg.se/
Postat av: :)

berätta mer om dig och niclas vet jaa ;)

2011-09-19 @ 22:08:21
Postat av: awiee

Vet din låtsaspappa att du e skuld, och när förlorade du oskulden ?

2011-09-19 @ 22:09:05
URL: http://awies.blogg.se/
Postat av: Sarah Carlsten

Sötis!

2011-09-19 @ 23:04:21
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Alva :-)

tack för svaret :-D

2011-09-19 @ 23:04:51
URL: http://nanstasponnytjejer.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kan inte du lägga ut en bra bild på bara Niclas? Snälla?

Puss på dig! :)

2011-09-19 @ 23:33:45
Postat av: caroline

så gulliga! :D

2011-09-20 @ 08:19:36
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/
Postat av: sara

haha du som är anonym så, jo hon har fått mens har hon ju skrivit redan och btw så kan man visst ha sex utan att fått mens haha xPPPPppPP

2011-09-20 @ 15:01:52
Postat av: Antonia och Emmie :D

Hej, starkt att kunna sitta och prata om allt som hänt. Ingen ska behöva det. Ha det bra :)

2011-09-20 @ 15:50:40
URL: http://antem.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj.

Du är 12 år och har redan blivit av med oskulden.

Inte bra.

2011-09-20 @ 16:45:05
Postat av: en som undrar...

hur mycket pengar la du ner på cigaretter?

2011-09-20 @ 16:59:19
Postat av: Jossan

vad ska man göra för att få blogglön? :P

2011-09-20 @ 17:12:17
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Emma

först vill jag bara skriva till alla som skriver att det är dåligt att hon har blivit av med oskulden osv.. DET ÄR VÄL UPP TILL HENNE! Och sluta sitt bakom en skärm och tryck ner henne. Det är hennes beslut!



Är du 12 år?! :D



Kram sötnos :)

2011-09-20 @ 17:35:29
Postat av: Anonym

först vill jag bara skriva till alla som skriver att det är dåligt att hon har blivit av med oskulden osv.. DET ÄR VÄL UPP TILL HENNE! Och sluta sitt bakom en skärm och tryck ner henne. Det är hennes beslut!



Är du 12 år?! :D



Kram sötnos :)

2011-09-20 @ 17:36:10
Postat av: sarah

jag kan nt se vidion? :O

2011-09-20 @ 18:06:30
Postat av: ida

vad lite du väger :o jag är 2 cm längre och väger 60 kilo, hur kan du väga så lite? :o

2011-09-20 @ 21:57:06
URL: http://mylittledetails.blogg.se/
Postat av: Lotta! ;D

undrade bara hur man får blogglön och hur mycket man får

och älskar din blogg läser den varje dag! ;D <3

2011-09-22 @ 19:47:58
Postat av: Anonym

När började du använda string??:o

2011-09-24 @ 23:05:52
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

började gråta när jag såg videon! :(

2011-12-16 @ 22:01:31
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

Älskar din blogg och du verkar vara en skitsöt och cool brud. Jag började läsa den igår och bara på idag har jag varit inne och läst bloggen 3 gånger. Älskar att du skriver om något intresant, som man tycker är roligt att läsa om. Kommer följa bloggen ända tills min sista dag är kommen.Hihi;)

2012-01-07 @ 22:37:46
Postat av: Anonym

Asså.... OMG! Att du redan blivit av med oskulden och du e 12 år?! Asså jag säger int att det är dåligt men du är lika gammal som mig och jag har int ens börjat fundera på det där med att ha det o så! Hehe. Är ni i sthlm så mogna? :) Hahaha där jag bor är vi ganska seega! xD Men ÄLSKAAAR din blogg. Kan du lägga upp en bild på din pojkvän? Men kan inte du skriva vem du blev av med oskulden med? Och typ hur gammal du var? Hehehe detta är ju lite intressant xD Vet Roger det eller så? Asså lite fakta om det XD Hahahahahahahahaha! Snacka om att jag e nyfiken i en strut XDXD



PS! ÄÄLSKAR DIN BLOGG IGEN!!!! <33

2012-02-23 @ 16:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0