Vore ju skönt att komma iväg..


Hello babes, kul att jag videobloggade påväg till bussen eller hur ? :D Kanske borde göra fler sånna så ni ser exakt vad jag gör, vad tycker ni?..

Kom precis hem i alla fall och sitter och tänker på hur galet skönt det skulle vara och dra utomlands ett tag, det är ju snart höstlov! Och skulle verkligen behöva komma iväg, bara ligga på stranden hela dagen och slappa med en god drink i handen, fast självklart bada massor också! Och på kvällarna shoppa galet! Visst låter det härligt ? :)


Kommentarer
Postat av: felicia

åh, skulle också vilja åka utomlands, så könt det skulle va! :).

& förresten, älskar när du videobloggar :D

2011-09-01 @ 18:11:32
URL: http://feliciasahlman.devote.se
Postat av: Alicia

Jag tycker du ska göra fler vieobloggar sötnos!

2011-09-01 @ 18:14:55
Postat av: Anonym

Hej jag har ett stort 'kärleksproblem' och undrar om du kan hjälpa mig?...

Jaha iaf, jag är dööökär i en kille som går i åttan och själv går jag i sjuan, men vi går inte i samma skola.. Men våra familjer är vänner och träffas lite då & då men när vi träffas blir jag jätteblyg och så... Jag har honom på fb men han är aldrig inloggad och jag addade honom på Skype igår och han accepterade grejjen och jag blev verkligen ööööverlycklig! Men iaf, jag tänker på honom heeeeeela tiden men jag vet inte vad jag ska göra!

Snälla hjälp mig!  Puss & btw jag älskar din blogg ! <3

2011-09-01 @ 18:26:12
Postat av: alma

har mailat dig!

2011-09-01 @ 18:36:52
URL: http://aahs.blogg.se/
Postat av: emma

jag är faktiskt inte sugen på att åka utomlands, känns som vi åker 24/7 .. åker typ 3 gånger om året :)<3

2011-09-01 @ 22:17:08
Postat av: ISABELLE

japp de låter super!

2011-09-03 @ 12:37:36
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0