Shopping till håret..

Idag när jag var hos frisören så fick jag världens sug efter en ny plattång, så det slutade med att jag gick därifrån med en ny röd plattång + en hårfön också från märket GHD - så nöjd! Blir min andra från det märket hehe har ju en lila också..  Det var REA också så den kostade bara 1800, grymt! Men visst var den snygg? AAAAS SNYGG  + så får man dom i jätte fina väskor oså! GHD har världens bästa plattänger, så värd pengarna!



Köpte med mig en "Moroccanoil" också, typ som en olja man har i håret innan man plattar det så blir håret sjukt glansigt och det är jätte bra värmeskydd! 390 tror jag det kostade.


Fick med en hårinpackning och toffsar som inte sliter på håret också, mitt hår kommer älska mig alltså haha =D


Och två hårtoningar, kör på mörkbrund/brunt en månad till, sen ska jag färga ljust med GALET många blonda slingor, det blir assnyggt!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

''Bara'' 1800...?

2012-04-05 @ 22:17:19
URL: http://ceciliahaggqvist.devote.se
Postat av: Matilda

Du har rätt, en ghd är en grym investering, den bästa plattången på marknaden. Åh Morroccanoil är het undebar, vi har det på salongen där jag jobbar och jag älskar att jobba med dem produkterna :)

2012-04-05 @ 22:22:20
URL: http://missread.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAR DU LÅN FÖR ATT HA RÅD MED SÅ MYCKET ANNAS ÄR DU MILJADER OMG OCH JAG SOM TYCKTE JAG KÖPTE MYCKET O.O



Puss

2012-04-05 @ 22:25:01
Postat av: Julia

Bara "1800"..? :OO

2012-04-05 @ 22:25:57
URL: http://juliawindang.blogg.se/
Postat av: Michelle

Visa bild på ditt nyklippta hår!!

2012-04-05 @ 22:58:47
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klippte mig idag! Frisören använde den dära Moroccanoil! Blev jätteglansigt!! :)

2012-04-05 @ 23:16:52
Postat av: Anonym

Juliah. Jag är en tjej på 12 år som ldrig träffat min mamma. hon lämnade oss när jag var liten, jag saknar henne väldigtväldigt mycket. pappa och jag bor i stockholm i en etta, långt ifrån bussar och tåg så jag får gå två kilometer till och från bussen.

Vi har inte alls mycket pengar, vi hr fortfarande skulder som mamma lämnat efter sig när hon stack. vi måste betala dom + boende, mat, enstaka klädesplagg och sen mobilerna.

Jag har en touch mobil som jag är oerhört glad över. det äe dock ingen iphone eller samsung. det är en nokia, men den har internet iallafall?



Jag tycker det är så.. respektlöst att skriva 'bara 1800! för jag skulle inte ens ha råd med en för 500!

Jag känner mig så jäkla ledsen när du skriver sånt här. du får allt du vill ha och jag undrar hur din personlighet är egentligen utöver bloggen..

Jag kan inte följa några trender, jag köper jeans två gånger i halvåret kanske. jag är smal för att jag inte kan gå upp.. för att vi inte har råd med så himla mycket mat.

ändå får vi ingen hjälp av socialen eller någon av dom här ställena.

Snälla juliah sluta skriv om pengar som om det vore.. löv? alla får inte allt som pekar på. prata inte om dina walkincloset för jag och många fler kan inte ens drömma om att få någon!

Ge dig juliah.

Inte en förebild i mina ögon..inte sen du börjafe provocera om pengar och ditt perfekta liv med dina underbara vänner och ditt nya stora perfekta hus?..



Snälla lyssna på det jag skrivit..

2012-04-05 @ 23:37:46
Postat av: Cecilia

Bra Julia att du förklarade innan hur du har råd att shoppa så pass mycket som du gör.



Alltid kul att fynda ju! Nu när man ändå vill köpa något dyrare som man kollat på ;)

2012-04-05 @ 23:52:07
Postat av: Anonym

vart får du all pengar ifråån??!

2012-04-05 @ 23:53:21
Postat av: Linn wallard

Kan inte du göra en bloppis nån dag ?

Din blogg är verkligen super bra!

Puss och kram :)

2012-04-06 @ 07:58:40
URL: http://linnwallard.devote.se
Postat av: Linn wallard

Kan inte du göra en bloppis nån dag ?

Din blogg är verkligen super bra!

Puss och kram :)

2012-04-06 @ 07:59:45
URL: http://linnwallard.devote.se
Postat av: Hanna

Snygg plattång! Finns den i andra färger? :)

2012-04-06 @ 09:00:08
URL: http://nilssonhhanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej på dig snyggaste! Jag älskar verkligen ditt hår och jag undrar hur du får så mycket volym på det? Kan du inte göra en videoblogg där du visar var du har för schampo & Balsam, hårprodukter och allt det där! Skulle vara grymt intressant! Jag älskar dig & din blogg för du är så grym, stark är du också. Puss & Kram /Emma Lindström

2012-04-06 @ 09:10:07
Postat av: Anonym

jag har den där oljan och den är sjukt bra !



(förresten, läs kommentaren om hon som inte har träffat sin mamma. hon har faktiskt rätt. men annars är din blogg sjukt bra !)

2012-04-06 @ 11:38:28
Postat av: Johanna

Jag har en helt rosa plattång från ghd, så jääkla grym! Och grymt snygga färger har dom oxå! Kika gärna in på min blogg! Kram!

2012-04-06 @ 12:10:17
URL: http://www.johannawesome.devote.se
Postat av: Ida

snygg plattång å hårfön :)

2012-04-06 @ 13:15:38
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Tilda

Åh vad kul! :-D

Jag har en svart - leopard färgad plattång från ghd , vadå love? :D

2012-04-06 @ 13:35:22
Postat av: Vendela

2012-04-06 @ 13:50:01
Postat av: Vendela Jonsson

Hej sötnos, åå vill också ha en sån där plattång! Min frisör använder alltid den när jag är där och det blir så himla snyggt, +att även fast jag har as lockigt hår så går det super fort och oljan värkar också hur grym som helst. Läste också tjejen som aldrig träffat sin mamma's kommentar och tyckte det är sjukt synd att folk har det så här i Sverige. Men inget jag tyvärr kan göra något åt.. Förstår att du kanske menade 'bara 1800' när du kanske jämförde vad plattången+hårfönen brukade kosta, förstår helt, för det var väll typ halva priset än vad dom brukar kosta? Men för att kanske bli en lite 'bättre förebild' (du är redan en grym och perfekt på alla sätt) men kanske skriva typ 'Dom kostade 1800, sjukt bra pris jämfört med ordenarie, helt klart värda dom pengarna' eller något, för det finns kanske fler som inte har det så bra.. nu är det ju din blogg och allt igentligen som jag inte ska lägga mig i, men kanske något att tänka på till nästa gång. För övrigt är din blogg hur grym som helst och måste bara säga att du är så enormt stark att kunna ta dig upp på en sån nivå du är på idag efter allt som hänt. Du är en grym förbild för andra som kanske mist en familjemedlem och för alla också, ge aldrig upp Juliah du är grym!

2012-04-06 @ 13:58:55
URL: http://vijb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tkr synd om hon som skrev den där långa kommentaren, du va min förebild Juliah, men nu är du inte det längre.. Såklart skiter du i hennes kommenter också, plus att du skryter som fan..

2012-04-06 @ 15:20:14
Postat av: Agnes

Färga det ljusbruna med slingorna hos en frisör! Asså det blir så lätt missfärgat annars ! :)) <3

2012-04-06 @ 15:38:53
URL: http://agnesochjosefines.blogg.se/
Postat av: JUNEPHOTO - [elva år, foto och mode]

''Bara'' 1800? Please. Har en fråga till dig, hur får du så mycket pengar liksom, från bloggen eller? För jag ser dig shoppa rätt ofta osv (bloggen dårå) men ja..

2012-04-06 @ 15:46:53
URL: http://junephoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men please, skriv inte 'bara 1800..', det finns folk i sverige som inte ens har råd med 200 kr!!

2012-04-06 @ 17:13:43
Postat av: Agnes

Men asså hon har ju typ tjänat ihop pengarna själv? Visst jag vet inte hur mycket hon får av Roger eller andra men hon har ju skrivit att hon betalar nästan allt själv? Hon får ju pengar från bloggen, vilket innebär att hon faktiskt tjänat ihop en del pengar själv också. Och om hon skriver "bara 1800" jaa det kanske är "bara" för henne men låt det vara det då. Hon måste väl ändå få göra vad hon vill med pengarna hon har? Herregud sluta klaga!

2012-04-06 @ 18:48:28
Postat av: Wendy

Hej Juliah, måste bara säga att du är helt sjukt grym, du är fan min största förebild! Du är helt otroligt grym! Och jag vill bara att du ska skita i det här att alla säger så om dig, liksom du känar dina egna pengar och allt sånt. Och jag vet ju inte om hon som inte har träffat sin mamma eller var det var, till dej iaf - Asså det är lite fegt att vara anonym tycker jag. Och Juliah du ska bara skita i alla som beter sig som skit. Du är grym och det vet du, puss.

2012-04-06 @ 20:04:58
Postat av: Ellen ❤

Tycker det är lågt av alla ni som kommenterar! Hon får väll köpa va hon vill, det är hennes blogg, Jon bestämmer! Och om ni inte har råd med saker som hon har, sluta gnälla, sluta läs bloggen om det går er på närverna för att hon har råd med saker som inte ni har! Hon är inte bortskämd eftersom hon tjänar sina pengar själv, hon måste slita för att få ihop pengar så sluta KLAGA! Puss älskar dig Juliah du ät bäst!

2012-04-07 @ 12:09:21
URL: http://ellentodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla idioter låt henne vara förfan, och hon sa ju i ett videoinlägg att det inte var med mening att skriva så? så håll käften era jävla idioter, ni har fan inte gått igenom det hon har. att ni ens har mage att kommentera. lågt.

2012-04-07 @ 13:29:14
Postat av: tovearvidsson

klaga inte på att hon handlar , det är hennes blogg hon lägger upp vad hon vill! hon kan inte råför att hon har råd med de hon vill ha. det är hennes pengar.

det är inte juliahs fel att du där uppe inte har råd med en plattång för 500 för de är ju inte hon som har gjort att du har det så. så sluta klaga !



Ha en trevlig dag :)

2012-04-09 @ 15:44:17
URL: http://tarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0