Svar på 15 frågor

Kommer du satsa på bloggen ett tag till, eller när/i vilken situation kommer du lägga ner den?
Ohja jag kommer satsa riktigt stort på bloggen, det är verkligen något jag brinner för! Så nej bloggen läggs aldrig ner, när jag är 25 kanske? Haha ;)

Har du löshår?
Usch nej, verkligen inte, tycker faktist det är riktigt fult, tycker man ska hålla sig till det som är äkta - mycket snyggare! Så mitt hår är INTE löshår, samma sak med naglar - äkta!

Hur har du råd med allting?
Får barnbidrag + blogglönen, därför har jag råd med att shoppa mycket, äta ute ovs! Jag betalar alla mina grejer med mina egna pengar!

Skulle du blogga även om du inte tjänade pengar?
Haha ja självklart, bloggar för att det är kul!

Är du och Viking tillsammans?
.....  Mer om det senare hehe!

Hur mår du just nu?
Just nu så är mitt liv en berg och dalbana, en del av bearbetningen liksom. Men jag kämpar, och jag kan klara det, även fast vägen är rätt lång.. Ibland kan jag må asbra, men ibland faller jag så långt. Stay strong

Dina vänner, när dom fick reda på vad som hade hänt dej, brydde sej alla då eller var det några som "lämnade" dej?
Dom flesta lämnade mig faktist, helt otroligt alltså.. Men jag har andra vänner nu, ni vet vilka ni är - och dom betyder allt för mig, världens bästa!

Kan du visa bilder på din garderob?
Lovar att det kommer upp när jag flyttat, för just nu är min garderob en stoooor röra, öppnar jag dörrarna till den så ramlar tusen plagg ut haha

Vilken sminkprodukt skulle du inte klara dig utan?
Mascara tror jag!

Hur hinner du med skolan när du är ute så ofta, alltid med kompisar, har en stor blogg osv?
Skolan gör jag så gott jag kan med, just nu ligger den längst ner på min lista, men vet att det är sjukt viktigt med skolan så ska ta tag i det efter lovet! Men oftast har jag inga problem, har fulla scheman varje dag men det funkar =D

Du är så jävla snygg :) vad gör du för att hålla dig i form och allt sånt, sportar du nånting?
Tack :D Jag gör inte så mycket, har tappat motivationen till att träna just nu så det händer ingenting med träningen haha.. Men annars så vet ni ju att jag ÄLSKAR choklad, chailatte, god mat osv, haha är en riktigt livsnjutare!

Vad är din dröm här i livet?
Oj vad svårt, jag har jätte många drömmar! Men en sak jag verkligen vill är att hjälpa andra människor, för det mår jag verkligen bra av! Sen vill jag även leva lyxlivet i LA hehe ;)

Hur ofta plattar/lockar du ditt hår?
Haha för ofta, men ska ta hand om det lite bättre efter jag klippt mig, som jag aldrig får tid till haha.. Då kommer jag även börja tipsa om bra hårinpackningar, värmeskydd osv, bra va?

Hur många timmar spenderar du på bloggen varje dag?
Runt 4-5 timmar tror jag, så värt det! Mina läsare är världens bästa <3

Är du nöjd över dig själv?
Jadå det är jag, ser ingen anledning till att man inte ska tycka om sig själv, livet blir så mycket enklare om man gillar sig själv!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa fan-bilder ? :)

2012-04-02 @ 21:23:36
Postat av: Tilde!

Hej jag gick i åkerstorp när du gick i trean där, jag gick i ettan... och vi kallade dig laktris-tjejen, jag heter Tilde- jag kommer ihåg dej!! :)

2012-04-02 @ 21:24:07
URL: http://tde.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur mycket får du i blogglön? :o :)

2012-04-02 @ 21:27:17
Postat av: Beda och Cajsa

hehe, en fråga bara, kommer du flytta långt ifrån där du bor nu? samma skola osv? :)

2012-04-02 @ 21:27:18
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan du inte berätta om Viking? Såå nyfiken!!



2012-04-02 @ 21:27:23
URL: http://idaolssonbast.blogg.se/
Postat av: Linda <3

Vad kul att du svarade på så många frågor! ser VÄRKLIGEN fram emot att du ska börja tipsa om värmeskydd och inpackning osv! :D du är min största förebild!! Jag brukar tänka på hur det skulle vara om vi var systrar! Skulle göra vad som hälst för det! Stay stronge girl, i know you can do it! <3

2012-04-02 @ 21:28:49
URL: http://lindawidmans.blogg.se/
Postat av: s

2012-04-02 @ 21:30:55
Postat av: Smilla

Juliah du är så underbar. Jag skulle vilja vara som du. Jag ser verkligen upp till dig! Hoppas att du får en riktigt bra vecka nu. Kram :)

2012-04-02 @ 21:31:46
URL: http://smillaelsajohanna.devote.se
Postat av: Maria

Blev illa berörd när jag läste att dina 'vänner' lämnade dig efter allt som hänt... Upplevde samma sak när min pappa dog. Ingen hörde av sig, frågade hur jag mådde eller vågade prata med mig... Fick veta att veckan efter att min pappa dött så samlades alla mina vänner och gick ut och åt på restaurang och hade filmkväll. De smsade inte ens om jag ville följa med, när jag som mest behövde komma bort... Det är så.. 'svenskt' att inte bry sig, för man inte vet hur man ska hantera det.. Jag är glad att jag hade en killkompis som till slut fattade och hjälpte mig..

Stay strong!!

2012-04-02 @ 21:33:00
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: Amanda ❤

Jättefin blogg juliah, du är min förebild, du är så stark! Vet inte om jag skulle kunna sätta mig in i din situation, det skulle vara så svårt! #Stay strong Juliah!

2012-04-02 @ 21:39:14
URL: http://amandaagrandiin.blogg.se/
Postat av: olivia

älskar din blogg sjukt mycket. och gillar att du är så himla stark! :)



KRAM!

2012-04-02 @ 21:45:38
URL: http://oliviahenelll.devote.se
Postat av: charlotta

Hur tjänar du pengar på bloggen? :) Och hur mycket tjänar du i månaden ungefär? :)

2012-04-02 @ 22:01:52
Postat av: Alle

hej Juliah ! jag ville bara säga att din blogg är gym o du värkar vara en jätte härlig tjej !

sjukt fin är du också !

har de så bra ! kram Alle :)

2012-04-02 @ 22:15:32
Postat av: Ulrika

Jag är en tjej på 12 år, som älskar din blogg'

Jag är helt galet avundsjuk på ditt utseende. Du är så himla snygg & jag är tjock, jag har ungefär 80 c runt magen. & jag vet inte vad jag ska göra. Jag väger 65 kg och jag är ungefär 1.64. Vad ska jag göra för att gå ner i vikt?

Tänkte fråga dig eftersom du är så smal,

Hoppas du svarar, grymt fin blogg, kram.

2012-04-03 @ 06:53:15
Postat av: Elise

Hej julia !

Jag har en fråga till dig.. jag undrar om du bor ensam hos Roger ? Eller om han har några barn eller något?

tacksam för svar !! Kram

2012-04-03 @ 10:17:19
Postat av: Anonym

Du är helt underbar juliah! All lycka till dig! kram

2012-04-03 @ 14:25:40
Postat av: emma

du säger att du vill hjälpa folk osv , men duvet väl att du kan försämmra folks självförtroende när du t.ex skriver att löshår är asfult? Schyst lixom..?

2012-04-03 @ 17:52:09
URL: http://emmasskola.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Får du pengar för att du bloggar? Tacksam för svar! :)

2012-04-19 @ 18:17:57
URL: http://lovisawalden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha lilla du, sån dubbelmoral du har.

Du säger att det är äckligt att använda löshår och att man ska hålla sig naturlig osv.. Och sen längre ner säger du att du ofta plattar håret osv..

Allas hår kanske inte växer, så dom verkligen måste använda löshår. Tänk lite innan du skriver, du måste kunna vara en bra bloggare om du ska ha en bra blogg.

2012-05-08 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0