Klänningar

Visst är det en massa stress med att fixa skolavslutningsklänningar nu?! Man vill hitta den perfekta liksom hehe, hela outfiten måste fixas - klänning, skor, smycken osv, jag tycker det är så jäkla kul  Så jag har precis lagt in en massa klänningar i min lovebasket, alla mina favoriter finns där nu! Så till er som inte fixat än, kika in där så hittar ni säkert något! Man kan köpa direkt från sidan också till er som inte vet om det hehe =D Finns massa olika, färgade, vita enkla, massa paljetter, fluff osv! Senare ska jag lägga in massa skor, smycken osv som passar, så håll utkik efter det också

Här är 3 av alla klänningar av alla jag lagt in, ni hittar massa mer här - JULIAHOFSWEDEN LOVEBASKET


Kommentarer
Postat av: astrid

Jag ska ha på mig ett par höga shorts, en blus, massa smycken och converse. Vad tycker du om det? Är det okej att ha det på en skolavslutning? Puss!

2012-05-28 @ 13:44:10
URL: http://askerts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina, kan du inte lägga in MASSA klänningar som passar till skolavslutning. Och inte bara vita utan förglada osv! :D

2012-05-28 @ 15:47:21
Postat av: Lovisa

Mitten e så snygg!

2012-05-28 @ 19:31:29
URL: http://lovisadanielsson.blogg.se/
Postat av: onlyjojiz-Bara johanna

tack för tipsen , är så jävla stressad över att jag inte har hittat ngn klänning än . Imed att vi ska je ut rosor till de som går ut nian iår (som jag absolut inte vill , men måste) vill man ha en fin fin klänning jöe!

2012-05-28 @ 20:50:32
URL: http://onlyjojiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du USA-bikinin? Tyckte den var ursnygg! Har sett den förr men har glömt i vilken affär.. Såg din bild på instagram;) älskar din blogg! <3

2012-05-28 @ 21:10:09
Postat av: Ella

hej! jo på det mylovebasket.com . om man köper något där, får du då pengarna efter som du har det på din sida? älskar din blogg<3



tacksam för svar!

2012-05-28 @ 21:37:16
URL: http://bestfriendd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0