Ta hand om varandra

Att gå och vara orolig hela dagarna för tänk om nånting skulle hända, tänk om du bara skulle försvinna, tänk om jag inte skulle hinna säga hejdå, tänk om jag skulle förlora dig och känna den där hemska smärtan IGEN?!. Jag har lärt mig genom hela mitt liv att saker är inte självklara, vad som helst kan hända när som helst. Men nu har det gått för långt och ofta är jag riktigt orolig och min hjärna fungerar inte då, för tänk om det skulle hända Roger nånting? Vad ska jag göra då? Jag har redan förlorat min pappa, min syster och min mamma. Och min mormor och syster har nånting emot mig, då har jag ingen som hjälper mig? Jag vet att jag är stark, jag är verkligen det och jag är oslagbar och jag klarar vad som helst. Och jag vet att det inte kommer hända Roger nånting, men tankarna är där ändå..

Jag vet inte vart jag ville, men nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon, okey?


Kommentarer
Postat av: nathalie

Juliah, du är den starkaste jag vet om. Det kommer inte hända honom något.. försök fast det är lätt att tänka att det kommer inte göra något, försök nu att ha så rolig som möjligt varje dag. Kram! ♥

2011-12-13 @ 21:04:25
URL: http://nathaliehofvander.myshowroom.se
Postat av: Saga

Du är såååååå JÄVLA stark! Vad som än händer kommer du iaf ha bloggläsare som Ser dig som en hjälte! Det måste du veta...<3

2011-12-13 @ 21:20:45
Postat av: Jennifer

Hej!

jag har en liten:

Du skrev typ att din syster har något imot dig, bor hon med dig och Roger eller någon annanstans?

Du är en grymt stark tjej så att du vet, fast det visste du nog redan :)

+ att din blogg är jättebra! :D

kraam

2011-12-13 @ 21:21:06
Postat av: Deqa

Vet hur det känns sötnos!<3 Jag tror alltid på dig...<3

2011-12-13 @ 21:23:39
URL: http://deqasweet.blogg.se/
Postat av: Elin

keep on fighting ! <3

2011-12-13 @ 21:32:00
URL: http://vainiosplace.devote.se
Postat av: Beatrice

Du klarar dig utmärkt gummsan och dt vet du.. Inte sånna tankar, försök och hitta de postiva sakerna i livet att tänka på så som dina vänner!

Vänner är guld värda och de försvinner inte så lätt <3

2011-12-13 @ 21:36:40
URL: http://beatriceaaberg.blogg.se/
Postat av: hanna.k

finns för dig om du vill prata!<3

2011-12-13 @ 21:37:12
Postat av: Kajsa

Jag är väldigt glad att du finns i våra liv och att du fick och ville bo med min pappa <3 Du är bäst!

Kram Kajsa



ps.. skicka önskelista på fb ;)

2011-12-13 @ 21:38:00
Postat av: Sussy

Hej Julia!

Har suttit och läst lite i din blogg. Tycker verkligen du är en stark person som orkar skriva om allt det tragiska som hänt dig i ditt liv. Jag ska inte sitta här och skriva att jag förstår att det är svårt, för de vet jag inte. Men jag förlorade också en familjemedlem som stod mig väldigt nära, min egen morfar. Han var min förebild och min idol. Det är 10 år sedan han dog men det går inte en dag utan att jag fortfarande känner saknad.

Kämpa på och var stark precis som du är nu! Inte många människor som hade klarat av att gå igenom allt det du gör och ändå fortsätta leva.



MVH

Sussy

2011-12-13 @ 21:42:04
Postat av: Elin

Hej!



Ramlade in på din blogg för första gången nu och vill bara skriva att du är så duktig!

Inte många som hade klarat av det du gör!



Stor kram!

2011-12-13 @ 21:59:19
URL: http://elinsvson.blogg.se/
Postat av: Maja

Fortsätt kämpa du är så stark! Klart att det inte kommer hända honom något. Tänk inte så tänk positivt, lev i nuet! Tycker sin blogg är riktigt intressant! :)

2011-12-13 @ 22:07:38
URL: http://momfoto.blogg.se/
Postat av: eva ♥

fin blogg ! :) hoppas att allt är bra med dej. ♥

2011-12-13 @ 22:14:56
URL: http://ekgs.blogg.se/
Postat av: ELIN

En så ung tjej ska inte behöva gå igenom det du går och har gått igenom.



Min mamma dog också i cancer, min pappa var alkolist men han har överlevt och min syster var med i en bilolycka, även hon överlevde. Jag ska ta ditt tips att ta han om varandra väldigt allvarligt för jag hade kunnat sitta i samma sits som du gör just nu.



Styrkekramar!

2011-12-13 @ 23:43:27
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Therese

Har din syrra o mormor nåt imot dig!:'(<3

Stackarn hoppas du vet att ja finns!<3

2011-12-14 @ 16:08:48
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Viktoria

OMG jag fattar inte att du är så stark!

Lycka till i framtiden Juliah!



Kram<3

2011-12-14 @ 20:08:49
URL: http://vannerfa.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Juliah!

Har följt din blogg väldigt länge nu och kan verkligen inte sluta läsa den! Du skriver hur bra som helst! Älskar den verkligen!:D

Vill också säga att du är den starkaste personen jag någonsin läst och hört talas om!

Fortsätt så Juliah, du är underbar!/Maria<3

2011-12-14 @ 21:15:51
Postat av: juliawallnilsson

Du är otroligt stark, fortsätt så!

2011-12-14 @ 23:01:55
URL: http://juliaawallnilsson.blogg.se/
Postat av: Sabina<3

Hej Juliah!



Jag fattar inte riktigt hur du kan vara så stark som du är?! Och att din syster och mormor har nåt emot DIG! Det kan jag inte fatta... Dom måste väl se hur underbar och stark duär! Jag tycker iallafall att du är det och jag vet att många håller med om det. Jag tänker inte komma här och säga "Jag vet hur det känns" för det gör jag inte. Du ska bara veta att du är min förebild, du har hjälpt mig med att få bättre självförtroende och det känns så mycket lättare!:D

Oroa dig inte över Roger och tänk "Han kommer att klara sig!" för då kanske det blir så oxå, men om det blir motsatsen vet du att jag och alla andra läsare finns här för dig och kommer stötta dig oavsett vad.

Fortsätt kämpa!!!



J : Just who you are!

U : Underbar!

L : Loved!<3

I : Intressant så man dör!!

A : Alltid glad oavsett vad!

H : Hur stark som helst!!<3



Kram

Sabina<3

2011-12-14 @ 23:11:46
Postat av: sofia

Julia du är riktigt stark, jag kommer alltid att läsa din blogg! Men du skrev att du hade förlorat din syster och sen skrev du att hon inte brydde sig om dig? Fattar inte det asså hon var precis död sen lever hon... Jag menar inget illa men förstod inte.



Kram !



2011-12-27 @ 10:25:51
URL: http://SockerFia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0