Var nöjd med dig själv

Jag hör flera tjejer varje dag som sitter och gnäller på allting på sitt utseende, ibland har man sånna dagar när man bara gnäller på allt och det är okej! Men när det nästan kommer upp hela tiden börjar det gå lite långt. Vi tjejer ska alltid se snyggast ut, vilket jag tycker är helt omöjligt. Det kommer alltid finnas tjejer som man själv tycker är så mycket snyggare, som har finare kläder, är lite längre och har det där perfekta leendet, känner ni igen det där?

Varför inte vara nöjd över den personen man är? Sluta jämföra dig själv med andra och var STOLT för den DU är, alla är unika och helt otroligt bra! Energin man sprider när man är positiv är helt galet jävla bra, hehe + så blir det så mycket enklare och roligaste för en själv om man gillar sig själv! Komigen nu det är inte så svårt, jag vet att ni som tänker negativt kan tänka positivt hur enkelt som helst bara ni vill!! Behöver ni lite hjälp på vägen? Maila mig på [email protected] så hjälper jag till ännu mer!




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin blogg =)

2011-12-07 @ 00:03:45
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag läste precis din blogg för första gången, jag måste bara skicka styrkekramar och jag förstår inte hur du orkat. Respekt till dig!

2011-12-07 @ 02:27:34
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/
Postat av: emma nilsson (:

Kan lova att man också ser liite bättre ut när man tror på sig själv också! :)

2011-12-07 @ 06:39:58
Postat av: Maria

Helt rätt. Varför ska man gå och vilja se ut som andra, för tänk om alla faktiskt såg likadana ut! Hur tråkigt skulle inte det bli??



Jättebra blogg förresten! Den hjälper nog många att ta sig igenom en förlust eftersom du visar att det går att vara glad ändå. Man måste bara kämpa lite. Och framför allt, att du visar att det är okej att vara glad och gå vidare trots det som hänt. Fortsätt kämpa! <3

2011-12-07 @ 10:06:45
URL: http://iia.webblogg.se/
Postat av: Dellzie ♥

Bra skrivet! ♥

2011-12-07 @ 11:34:32
URL: http://dellzie.blogg.se/
Postat av: Annie Larsson Oghide

Hejj har precis börjat läsa din blogg och den är skit bra ! är 98 som du, och du verkar va så himla stark!! Självförtroende och Helt fantaskigt mogen !! Dina kompisar borde va stolta att ha dig som vän!! Kram Kram <3

2011-12-08 @ 19:49:35
Postat av: MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har läst alla dina inlägg typ om självförtroende,du har hjälpt mej;) är lite blyg o så i skolan :(

KRAM<33333

2011-12-22 @ 21:02:44
URL: http://malvampyr.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du verkar vara en grymt stark tjej! Jag har också förlorat många i min närhet, inte min mamma & Pappa, men en syster. Och det är tungt. Nu var min syster visserligen född med ett gravt handikapp, men iaf.

Jag hoppas du lyckas hålla dig stark genom livet, jag själv knäcktes för drygt 2-3 år sen vilket ledde till att jag började dricka okontrollerat samt försökte fylla mitt tomrum med shopping, killar, piller & ett allmännt självskade beteende. Idag mår jag dock bra, jag är nykter sedan 1år & 4 månader, ska precis flytta ihop med min helt underbara pojkvän & jag har fått en helt ny syn på livet & mig själv!



Lycka till i livet!

2012-01-05 @ 09:14:02
URL: http://bagenmark.blogg.se/
Postat av: Tilda

Du har fått ett meddelande av mig på hotmail.. tackar som vet att gud skapat dig om du kan hjälpa mig.

du är underbar tjejen! som hjälper oss alla :')

2012-01-08 @ 22:15:23
Postat av: anonym

jag har världens sämsta självkänsla. Tycker ja väger för mycket, tycjer jag inte duger ett dugg och såna grejjer. Jag mår asdåligt av det och har försökt med några av dina tips och de hjälpte faktiskt:)

Men jag hatar verkligen min kropp, så jag vill veta om du går på nån sport eller nåt??? För din kropp e asfiiiin!!! Tacksam för svar!

2012-01-09 @ 13:08:44
Postat av: Johanna och Sara

Vi måste bara få säga att du har en mycket fin och inspirerande blogg! :) Vi blir imponerade av dig :))

2012-03-03 @ 14:32:13
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - Chasing down my dreams!

tycker bara att det är så sjukt enkelt för dig att säga, som är otroligt vacker.

2012-05-01 @ 18:44:36
URL: http://amandaabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0